Tel: 59 691 99 77
  • AD&M pořádá konference, odborné semináře a firemní dny
  • AD&M organizuje odborné akce pro širokou technickou veřejnost v oborech podnikových informačních systémů
  • AD&M působí na celém území České republiky
  • AD&M disponuje vlastními aktualizovanými databázemi
  • AD&M ručí za kvalifikovanost auditoria
  • AD&M zapůjčí profesionální dataprojektory a ozvučení
  • AD&M je na trhu od roku 1994


  • Metodika budování IS průmyslových podniků

    PODNIKOVÉ FUNKCE A PROCESY A JEJICH INTEGRACE

    Cílem školení je představit funkce a procesy v průmyslovém podniku, seznámit posluchače s jejich vztahy, souvislostmi a vzájemnými vazbami a následně upozornit na úskalí a případné možnosti neúspěchu při budování komplexního informačního systému průmyslového podniku.

    Nabízíme Vašim odborníkům, odpovědným za přípravu, budování a provoz informačních systémů - procesů, možnost seznámit se s požadavky na komplexní řešení informačního systému průmyslového podniku a použít jich při vypracováníkonkrétní koncepce informační strategie ve společnosti, formulaci zadání na jednotlivé úlohy v rámci IS a při oponentních řízeních jak jednotlivých přípravných a analytických kroků, tak celkových řešení IS v podniku.

    Školení zahrnuje následující témata:

    • Inovační proces: zahrnuje procesy vývoje produktů a s nimi spojených služeb, vypracování technologických postupů pro jejich výrobu, aktivity technického rozvoje a optimalizaci již realizovaných procesů včetně nastavování KPI

    • Obchodní proces: zahrnuje aktivity marketingu, obchodu, tvorby základního plánu podniku, nákupu surovin, energií a služeb, péči o zákazníky , servis a expedici zboží.

    • Proces výroby: na základě základního plánu podniku řeší rozvrhování výroby, alokaci zdrojů, technickou přípravu výroby, sběr a vyhodnocování dat z výroby, trasování a genealogii produktů, analýzy výkonnosti, řízení kvality, řízení vlastního technologického procesu, dispečerské řízení výrobních jednotek, řízení personálu ve výrobě a řízení dokumentace ve výrobě.

    • Proces řízení a správy podniku: sem patří rozhodovací aktivity vedení podniku, ekonomika a finance, správa majetku, řízení lidských zdrojů, podpůrné útvary a aktivity nutné na základě legislativy např. BOZP, Ekologie, informační technologie a další.

    • Základní přehled metodiky budování IS v podniku: proces přípravy, analýzy, zpracování zadání, výběrové řízení, detailní analýza, upřesnění termínů a cen, podmínky předání a převzetí, rutinní provoz, záruční a pozáruční servis, rozbor nejčastějších chyb při budování IS.

    Vychází se z vysokoškolských přednášek předmětu Integrace podnikových procesů, akreditovaného MŠMT pod číslem 634-0818/01, dále ze standardů ANSI/ISA S95 Enterprise - Control System Integration, která detailně určuje hierarchickou strukturu informačních funkcí, datový a objektový model průmyslového podniku, standardu ANSI/ISA S88 – Batch Control, modelů Manufacturing Enterprise Solution Association, dále z A Reference Model For Computer Integrated Manufacturing (CIM) a řady zkušeností při návrhu a realizaci IS v průmyslu.